Qualsevol nit pot sortir el sol

6/7/12

Arriba l'estiu!!!


Després de quasi 3 mesos sense aparèixer pel món blocaire, us informo que torno a ser mortal. Durant aquests dies he estat molt ocupada amb la feina i l'estudi, però a partir d'ara prometo estar en actiu!
Vaig acabar l'últim examen el 28 de juny i sense pensar-m'ho gaire, en veure que no em tocava treballar fins el 8 de juliol, vaig fer les maletes amb una companya de feina i cap a l'Escala vam anar. Necessitava una bona dosis d'Empordà.
Així doncs, el 2 de juliol pujava amb la Sarfa cap a l'Escala i han estat 3 dies curts però intensos. Anàvem a la platja, menjàvem i sortíem de festa.
Confesso que sóc una enamorada de l'Empordà, hi estiuejo des que sóc un nap-buf i no podria passar un estiu sense respirar aires gironins. I no és només pels paisatges que ofereix l'Empordà, sinó per la calidesa de la gent, la tranquil·litat, l'olor característica de cada poble, son tantes coses les que m'han atrapat que ara no puc passar un estiu sense pujar-hi.
Si pogués, deixaria tot el que em lliga a Barcelona i m’agafaria un piset a l’Empordà. Però de moment em conformo amb petites dosis a l’estiu.

2 comentaris:

  1. Pensa que si visquessis allà deixaries de valorar el lloc com el valores. T'hi acostumaries i ja no li donaries tanta importància. És millor en petites dosis, que sigui el teu petit paradís, així no deixaràs mai de gaudir-lo.

    ResponElimina
  2. no creguis a n'en xexu...jajjajaj
    jo no he viscut a cap altre lloc que a l'emporda i molts matins quan em llevo m'emociono de lo bonica que es la meva terra
    sempre benvinguda, bonica
    petons entramuntanats

    ResponElimina